zondag 24 juni 2012

een luiermotor gemaakt

Ik heb een luiermotor gemaakt naar een voorbeeld van youtube. Het is een werk. vooral de wielen stevig maken was moeilijk. Ik had eerst de wielen gevormd, maar die zakte steeds weer in. Nu heb ik er een hydrofiel luier omgedaan. Nu is het wel stevig. Alleen moet je dan de 2 andere hydrofiel luiers door de wielen zien te krijgen. De wielen heb ik wel 3 keer overnieuw gedaan. de tweede keer was wel goed maar toen knapte het elastiekje. alles zit vast met plakband en elastiek.
ik was de uitlaat vergeten. hier een nieuwe foto. uitlaat is een babysfles schoonmaakborstel




5 opmerkingen:

Jacqueline Presentje zei

Wat ontzettend gaaf zeg ! Een luiertaart en een luierwieg kende ik al, maar deze luiermotor kende ik nog niet. Lijkt me inderdaad een heel karwei, maar hij ziet er dan ook super uit.

Groetjes, Jacqueline

Anoniem zei

Heel mooi! Hoeveel pampers zitten er in? En wat kost dit nou om te maken?

Bianca creatief zei

hoi anoniem,

er gaan 33 luiers in. ik was ongeveer 22 euro kwijt om hem te maken.

groeten bianca

Angela zei

Hallo Bianca

Via het blog van Jacqueline kwam ik op je blog terecht. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt ik heb ze allemaal bekeken toen ik je mooie blog bekeek. Ben ook gelijk volger geworden zodat ik je kan blijven volgen. Ik zou het leuk vinden als je ook op mijn blog kwam bekeken en eventueel volger wil worden en een reactie achter laat.

Groetjes Angela

Anoniem zei

Hallo, wat een mooie luiermotor, ik wil hem ook heel graag maken, kun je mij vertellen wat je allemaal hebt gebruikt ofwel wat ik allemaal nodig heb om hem te maken.

Groetjes Kim